søndag 2. august 2009

Ja, da er det søndag igjen da...

Bra helg syns jeg :-) På fredag fant vi ut at vi skulle ta en tur til Lillestrøm, og overaske Tommy og Lise. Det gikk jo bra... Når vi kom til Lillestrøm, så satt de ute på Republic og drakk. Det begynte med en menta, så husker jeg ikke mer. Hehe :-) Så da regner jeg med at det var en bra kveld :-)

I går, så dro jeg og Ørjan til Gjøvik, fordi vi var rastløse. Når vi var der, fikk vi telefon fra Fredrik. Party på Råholt. Ja, da endte vi jo opp der da, før vi dro ut på Dark Dudes :-) Ganske bra kveld det også. Tror jeg var hjemme ved fire tida eller noe.

Har desverre ikke noe bilder fra festingen i helga. Har bare ett bilde fra i natt, når fredrik skulle spise. Han måtte passe på så han ikke grisa til seg selv med burger ;-) hehe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar