søndag 11. januar 2009

Min bursdagsfeiring

Jeg hadde jo bursdag på fredag, så da måtte jo det feires i helga. På fredag var jeg og Vibeke på kino. Vi så på Max Manus, den var utrolig bra. Det er nok en av de beste filmene jeg har sett.

På lørdag var det litt festligheter på Hamar da, det var gøy :-) Fikk en kul gave av Ørjan og Kirsti, Ølspillet.
Det var egentlig ganske morsomt. Mye drikking ble det, men det gikk fint ;-) Blir nok en slager det spillet der. Kan jo legge ut noen bilder her, så dere får ett lite innblikk i spillet.
Ørjan gledet seg veldig til å teste ut spillet

Viktig å lese reglene først da

Hvor er vi? Å der ja


Ørjan måtte holde glasset med strak arm i en runde, før han drakk det

Bånski!

Ørjan måtte sitte med øynene igjen i en hel runde, pluss at han ikke
skulle delta på felles aktiviteter

Poengsummen. Her leder faktisk jeg, men Fredrik vant til slutt


Veldig morsomt spill det her ja. Litt seinere på kvelden fikk vi besøk av Fatima også. Det var ganske flaks, for da fikk jo Fredrik døpt edderkoppen sin i zalo. Se bare her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar