tirsdag 26. august 2008

Kjedelig....

Yes... Da sitter jeg her da, med feber og vondt i hodet. Hater å være syk!!! Orker liksom ikke å gjøre noenting. Driver å ser på nettet etter ny bil da. Vil ha en bil som er billigere enn den jeg har. Må prøve å spare litt penger. Har tenkt til å begynne å studere igjen :-) Teknisk tegning har jeg tenkt på. Tar det via NKI, så da kan jeg studere på jobb!! :-) Men det er jo ikke sikkert at jeg kan jobbe like mye overtid som jeg har gjort til nå, så da må jeg prøve å spare litt penger.

Er ikke helt sikker på hvordan bil jeg vil ha, men heller mot Honda. Hadde jo en civic før, og det var en utrolig god bil. Brukte lite bensin gjorde den også. Men jeg må jo få solgt bilen min først da, og det er ikke så lett. Har lagt den ut på nett kjempebillig, men den er ikke blitt solgt ennå. Så hvis du vil kjøpe bilen min for en billig penge, bare ring meg ;-) hehe

Her er bilen min da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar